Initial D World - Discussion Board / Forums
   
Welcome Guest ( Log In | Register )Resend Validation Email

DJ Panel ( Server Stats )   Song History   Initial D World Chat Room (Discord)   Broadband Stream
RADIO BROADCAST » streaming at 96kbps with 20 unique listeners, playing Sara - Burning Up For You

       

  Important Guidelines
Please READ this topic before starting a topic for your team in this sub-sections. When you do start the topic, make sure you are the founder / leader or just someone people can contact about joining your team. And please remember that participating in flame wars will be severely punished. General forum rules apply. NO plagiarism in any case. If you are posting information (i.e. - shift points) that did not originate from this forums, by all means, give the author / source proper credit. Violator will be given a verbal warning on first offence and an actual warning thereafter.

(The information you submit here will appear in the link below)
h t t p : / / i n i t i a l d - a r c a d e . c o m / t e a m s . p h p

FORUM MODERATOR : FORUM MODERATOR

46 Pages  « 44 45 46  ( Go to first unread post )

Views: 35,314  ·  Replies: 1,148 
> Izumi Racing Team
kazahana
Posted: Feb 15 2008, 01:50 AM


IDW's Resident Yoyoer
**********

Group: Advanced Members
Posts: 1,779
Member No.: 21,778
Joined: Nov 15th 2006
Location: KL





Lolz your mediocre times are faster than mine pinch2.gif
Hmm I wanna play V3 too!!
Im not because of lent tongue.gif
hngrY
  Posted: Feb 15 2008, 02:19 AM


kawaii-ness? :o
**********

Group: Advanced Members
Posts: 1,348
Member No.: 17,471
Joined: Apr 26th 2006
Location: Melbourne, Australia





Lol, mediocre times for me before TST came along was 2'25 on Akagi, 3'01 Iroha and stuff

My Civic has over 1k battles and the evo has 1.5k I think..
Jezza
Posted: Feb 15 2008, 04:37 AM


IDW Jap-a-neeze Member
**********

Group: Advanced Members
Posts: 5,147
Member No.: 20,278
Joined: Sep 17th 2006
Location: Melbourne, Australia





well i beat all 10 bunta's except for myogi in andrew's duped version

beat the akina uphill dry, wet and tsuchi times on it too

akina uphill dry was a low 12, wet was a 3'13"1 or so

tsuchi was like 44 or 45 i think..hate the GDB on tsuchi..f**k up the rollers so bad everytime
hngrY
  Posted: Feb 15 2008, 05:11 AM


kawaii-ness? :o
**********

Group: Advanced Members
Posts: 1,348
Member No.: 17,471
Joined: Apr 26th 2006
Location: Melbourne, Australia





Did Glenny end up getting AS4?
I bet they didn't right? :3
Jezza
Posted: Feb 16 2008, 04:12 AM


IDW Jap-a-neeze Member
**********

Group: Advanced Members
Posts: 5,147
Member No.: 20,278
Joined: Sep 17th 2006
Location: Melbourne, Australia





well glenny did get V4

so now there are 2 v4 machines..and like the times look pretty good

asked ben and he said like the cards are like

samo, sk2 and some other guy sense or wateva

like i saw the card MDC and he said their bluehouse players
hngrY
  Posted: Feb 16 2008, 01:44 PM


kawaii-ness? :o
**********

Group: Advanced Members
Posts: 1,348
Member No.: 17,471
Joined: Apr 26th 2006
Location: Melbourne, Australia





Omfg.. Samo owns Tsukuba and SK2 owns Akina on those machines right? >.<
Hmm, want me to come down one friday and teach you some tricks?
You'd probably naturally learn everything yourself anyway.
Jezza
Posted: Feb 20 2008, 12:51 AM


IDW Jap-a-neeze Member
**********

Group: Advanced Members
Posts: 5,147
Member No.: 20,278
Joined: Sep 17th 2006
Location: Melbourne, Australia





lol yeah sure..we'll see aye?

actually checking the name it was M@C


but yeah sure why not..lol..wen the card readers are fixed
hngrY
  Posted: Feb 20 2008, 01:43 AM


kawaii-ness? :o
**********

Group: Advanced Members
Posts: 1,348
Member No.: 17,471
Joined: Apr 26th 2006
Location: Melbourne, Australia





Mad, hopefully by then, I'm active again and have 3 FT cars ^-^

This post has been edited by hngrY on Feb 20 2008, 01:43 AM
kazahana
Posted: Feb 22 2008, 01:32 AM


IDW's Resident Yoyoer
**********

Group: Advanced Members
Posts: 1,779
Member No.: 21,778
Joined: Nov 15th 2006
Location: KL





Oh wow, now everyone's on V4 yah? pinch2.gif
this is bad
Jezza
Posted: Feb 23 2008, 03:44 AM


IDW Jap-a-neeze Member
**********

Group: Advanced Members
Posts: 5,147
Member No.: 20,278
Joined: Sep 17th 2006
Location: Melbourne, Australia





lol coz ur the only one on v3

i'd still be on v3, but it got moved..so yeah..its not like im backstabbing you andrew, haha
hngrY
  Posted: Feb 24 2008, 12:49 AM


kawaii-ness? :o
**********

Group: Advanced Members
Posts: 1,348
Member No.: 17,471
Joined: Apr 26th 2006
Location: Melbourne, Australia





Version 3 shucks.. Version 4 is crap too ^-^
kazahana
Posted: Feb 24 2008, 11:57 PM


IDW's Resident Yoyoer
**********

Group: Advanced Members
Posts: 1,779
Member No.: 21,778
Joined: Nov 15th 2006
Location: KL





Id not play v4 even if it came i guess
or maybe i will
im undecided even tho i has t3h cards
hngrY
  Posted: Feb 25 2008, 12:04 AM


kawaii-ness? :o
**********

Group: Advanced Members
Posts: 1,348
Member No.: 17,471
Joined: Apr 26th 2006
Location: Melbourne, Australia





Lol, yeah right. xP
I bet you'll play as much as you did V3
Jezza
Posted: Feb 25 2008, 01:47 AM


IDW Jap-a-neeze Member
**********

Group: Advanced Members
Posts: 5,147
Member No.: 20,278
Joined: Sep 17th 2006
Location: Melbourne, Australia





i bet carlo's right for once
kazahana
Posted: Mar 11 2008, 07:12 AM


IDW's Resident Yoyoer
**********

Group: Advanced Members
Posts: 1,779
Member No.: 21,778
Joined: Nov 15th 2006
Location: KL





Negative. Lol
i have decided not to play
until they release IDV3 like physics pinch2.gif
i cant bear tapping the brake always lol
Jezza
Posted: Mar 12 2008, 01:41 AM


IDW Jap-a-neeze Member
**********

Group: Advanced Members
Posts: 5,147
Member No.: 20,278
Joined: Sep 17th 2006
Location: Melbourne, Australia





lol whats wrong with tapping the brake andrew..if u catch my drift whistling.gif
hngrY
  Posted: Mar 22 2008, 04:27 AM


kawaii-ness? :o
**********

Group: Advanced Members
Posts: 1,348
Member No.: 17,471
Joined: Apr 26th 2006
Location: Melbourne, Australia





Yeah! catch his drift! GET IT! ANDREW! DRIFT!
LancE.Ryousuke
Posted: Mar 23 2008, 03:45 AM


IDW Supremo Member
**********

Group: Advanced Members
Posts: 805
Member No.: 21,171
Joined: Oct 21st 2006
Location: Singapore.





This must the be the longest running team thread eh?
Jezza
Posted: Mar 24 2008, 03:51 AM


IDW Jap-a-neeze Member
**********

Group: Advanced Members
Posts: 5,147
Member No.: 20,278
Joined: Sep 17th 2006
Location: Melbourne, Australia





yeah most probably..along with tomodachi too xD
PeiQi-05-
  Posted: Apr 29 2008, 05:22 AM


IDW Jr. Member
****

Group: Members
Posts: 50
Member No.: 28,892
Joined: Mar 4th 2008
Location: Malaysia





PLS VOTE THE POLL THAT MADE BY PEI QI OUTSIDE!!!
WHO DO YOU THINK WILL WIN?
@D4 OR BURNIN SPIRITS?
kazahana
Posted: May 11 2008, 12:56 AM


IDW's Resident Yoyoer
**********

Group: Advanced Members
Posts: 1,779
Member No.: 21,778
Joined: Nov 15th 2006
Location: KL





OMG I dorifutooo-ed =P
lol i cant get the timing for pc ermm2.gif
Jezza
Posted: May 16 2008, 01:54 AM


IDW Jap-a-neeze Member
**********

Group: Advanced Members
Posts: 5,147
Member No.: 20,278
Joined: Sep 17th 2006
Location: Melbourne, Australia





haha playing version 4 eh andrew hehehe
kazahana
Posted: May 16 2008, 05:42 AM


IDW's Resident Yoyoer
**********

Group: Advanced Members
Posts: 1,779
Member No.: 21,778
Joined: Nov 15th 2006
Location: KL





Nope, playing cabal online laugh.gif
anyone? wink2.gif
Jezza
Posted: Jul 18 2011, 10:41 AM


IDW Jap-a-neeze Member
**********

Group: Advanced Members
Posts: 5,147
Member No.: 20,278
Joined: Sep 17th 2006
Location: Melbourne, Australia





no..please enlighten me about this 'cabal online'

46 Pages  « 44 45 46